Bir güncelleme yapmak istiyorum.Bugün Ali beye doppler için gittim.Gayet güzel ilgilendi ve yarım saat boyunca da inceledi.Çok şükür bebeğimle ilgili bir problem yokmuş.Uygun fiyatlı(320tl) ve iyi bir doppler doktoru arayışınız varsa kesinlikle tavsiye ederim.Tek problem randevu saatinizde alınmıyorsunuz incelemeler uzun sürdüğü için.Gününüzü ona göre planlamanizi öneririm.