Kızlar 35 haftalık gebeyim ama ultrasonda 38 haftayla uyumlu çıktı gecenkinde de 2 hafta önden gidiyordu bu hafta 3 haftaya çıktı bebek 2haftada fazla kilo almış sağlık durumu iyi dedi Dr ama bana şeker takibi yapalım dedi şekerden şüpheleniyorlar. 2. Gebeligim bu arada bu durumu yaşayan var mı ya da oldu mu korkuyorum bisey olacak diye. Yardımcı olursanız severim.