Babymina aa bende oraya gidiyodum son gebelikte ama ordaki iki doktoruda beğenmedim fatma hanım çok ilgisiz geldi bide ne söylediğini hiç anlamıyodum bahar hanımda maşallah çok atarlı giderli bide orasıda hiç hoşuma gitmedi eltim fatma hanıma şanş eseri gidip memnun kaldı doğumuda orda yaptı diye gittim ama beğenmedim ben mesut bey onlara göre çok çok iyi bir doktor tek sıkıntımız her seferinde kendimizi hatırlatmak zorunda kalmamızdı ama herşeyi açıklayarak anlatır ve kürtajdan sonrada hatta aradan baya bir zaman geçtikten sonra bile anlamadığım bişey olurdu yazardım hemenn oda cevap verirdi yani eşim çok sorun etmese bırakmazdım diye düşünüyorum ama sizin doğum gelmiş zaten o tarz sıkıntı yaşamazsınız orda muayene ücreti ne kadar doktorların birde orayımı denesem🙈