Hyttt ben 1 hafta hamileyim diye seviniyordum ama adet olacak gibi feci sancılarım vardı doktor kimyasal gebelik olabilir demişti ilk değerim 65 çıkınca . Ama ben araştırmadım bile hiç duymamıştım kimyasal gebelik. Daha sonra 5 . 6. Günümde kahverengi lekelenmelerim başladı 2 3 defa oldu ama ben hala hamileyim diyordum sonra bi baktım hasta olmuşum . O anki duygunun tarifi yok dünyam başıma yıkıldı sanki 1 buçuk yıldır bekledik çünkü. 1 2 hafta çok moralim bozuktu ama doktor hiç can sıkma demişti .kimyasal gebelikten sonra hemen hamile kalma ihtimalin çok Yüksek dediler bana sonraki ay hemen test yaptım yoktu . 1 sonraki ay sadece iki defa birliktelikten oldu çok şükür hiç beklemedim adetim geçti ama yapmamıştım rüyamda gördüm öyle yaptım testi pozitif ve bebeği görene kadar inanmadım buna da bişey olacak korkusuyla çok şükür 13 haftalık olduk 🥰 sizde umarım sağlıklı bi gebelik geçirirsiniz biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙈