yasemin333 Hanımlar merhabalar 🙋🏻♀️Doğumdan sonra elimde 0.4 lük oksapar iğne kaldı ihtiyacı olan ,özellikle de parayla alan rapor çıkartamayan kişiler varsa kargo ücreti karşılığında göndermek istiyorum .İhtiyacı olan varsa yazsın iletişime geçelim.☺️
Salisss yasemin333 merhabalar ben tüp bebek tedavisi gördüm ve şuan 8 haftalık hamileyim hergun oksapar vurunuyorum uzun süredir de vurunacagim raporumda yok yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗
Salisss Salisss evet 4000 anti-xa İÜ/0.4 ml kullanıyorum çok teşekkür ederim çok emek verdik inşallah sagliklica kucağımıza alırız ☺️
Leylaakcay @yasemin333 inşallah ihtiyacı olan kişiye çıkar sağlıkla Büyütün evladınızı 😌 Bende 6000 binlik kullanıyorum bizde sağlıcakla alırız kucagımıza inşallah 😌🙏
yasemin333 20 adet iğnem kalmış hanımlar 2022-2023 tarihli.İkinizi de kırmak istemem yarı yarıya da gönderebilirim,ilk yazan kişiye de gönderebilirim sizin için nasıl uygun olursa?
Salisss yasemin333 ben ilk yazdım ama hanımefendi talip çıktı ona göndermeyin bana gönderin demek gibi oluyor hanımefendiye gönderebilirsiniz.cok iyi niyetlisniz keşke herkes sizin gibi duyarlı olsa.bebisinizi sagliklica büyütün 🤗
yasemin333 Salisss sizin raporunuz hiç yok dimi direk tamamını mı ödüyorsunuz öyleyse size göndereyim diğer hanfendi birazını ödüyor sanırım yeni farkettim☺️
Salisss yasemin333 ben Tolga Ecemiş kliniginde tüp bebek tedavisi gördüğüm için rapor cikmadi oyuzden malum maddi açıdan zorlu bir süreç birde 2. Denemem ama şükürler olsun tutundu yavrumuz ☺️
yasemin333 Salisss anladım en azından 20 gün işinizi görür önceliğim maddi olarak daha çok ihtiyacı olan kişi☺️Keşke daha fazla olsa da gönderebilseydim.E postanız var mı varsa yazın ordan ulaşayım size🤗
Salisss yasemin333 salihacogal87@gmail.com ya ne demek sizin altın kalbiniz yeter 20 gün benim işimi çok gorur ya birde devam eden ilaçlarım var prograf climare bant falan gibi oyuzden biraz yoruyor ama diyorum ya şükürler olsun🤗