Saniyes Bugün 39. Haftamdayım Ve 2 gün önce çok az suyum geldi sanırım Bugün de az birşey oldu böyle az az su gelir mi ? Ne yapmalıyım ?
H_myra1 Saniyes normalde su az az gelmez ama doktora gitmekte fayda var yani geldi an baya işemişsiniz gibi gelir daha sonrada sızıntı halinde sürekli gelir ara ara olacagını sanmıyorum doktorunuza danışın 🤗 en azından benim öyle olmuştu😅
poyrazinannesi3547 Doktora gidin az kalmş doğuma tehlikeye atmayın bence Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah