Kuzeyegemoms Kızlar merhaba. Sabah şeker yüklemesi için hastaneye geldim . Aç karnına kan aldılar 75 mg glikoz içtim 1 saat sonra tekrar kan aldılar şimdi 1 saat sonra gene kan alacaklar. Merak ettiğim son kanı verdikten sonra bu sonuçlar hemen çıkıyor mu özel hastanedeyim hemen çıkıp aynı gün doktor bakıyor mu yoksa gene 1-2 saat bekleniyor mu sonuç için
[silindi] Kuzeyegemoms Merhaba ben özelde yaptırdım aynı bu şekilde. Sonuçlar 1 hafta içinde çıkıyor.
Seymamuge Kuzeyegemoms bende özelde yaptırdım son kanı verdim eve geçtim 1 saate çıkmıştı doktor bana mesaj at ben bakarım durumu değerlendiririz demişti
Masal53 [silindi] o nasıl hastaneymiş ben bile devlette yaptırdım 1 2 saate çıktı özelde nasıl 1 hafta oluyo 🤔🤔
Kuzeyegemoms Bende anormal bi durum oldu ilk rutin kontrol için ultrasona girdik ben açlıktan tansiyonum düştü fenalaştım yarım kaldı ultrason. Doktora soracaklarımda vardı bide yazması gereken ilaçlar vardı. Ben biraz düzelince direk kan birimine gittim acaba testten sonra odasına gitsem mi bilemedim
[silindi] Happyturuncu Bana baya genel bir tarama gibi yapacağım dedi 1 hafta sonra çıktı sonuçlarım. Belki de detaylı bakıldığı içindir.
[silindi] Happyturuncu evet genel bakıldı. Troid, B12, D vitamini, protein kaçağı, hemoglabin, tam kan sayımı, şeker vs bir çok şeye bakıldı.
Ugurhilal Kuzeyegemoms bana çok değişik geldi benim aç kan aldılar iki saat sonra tok olarak kan aldılar ve doktor eve gönderdi akşam üzeri sonuçlar çıktı gerek duymadı kan değerlerin iyi dedi size direk sonuç çıkmadan mı içirdiler glikozu