Mide problemlerim 5inci haftada başladı. Şuan 11. Haftadayım. Yanmasını geçircem ağrıyor, sürekli asit ve safra kusuyorum. İşe güce gidiyorum ve gerçekten dayanacak gücüm kalmadı. İş yerindeki karılar ayrı negatif , bir ay sonra köye gidicrm gidemezsin çok kötü olursun diyorlar. Etraftakiler ayrı bir olay 4 ay en az doğuma kadar sürer diyen var. Gerçekten bazen dayanamıyorum. İnsanların yemek yemesine hayatlarına normal devam edebilmesine özeniyorum :((