nazcicek_3 Arkadaslar yardim edenim suanlik yok yaz temizligi yapmak durumundayim dogal gaz cektirecegiz eve 15+1 hamileyim temizlik yapan oldumu bu donemde
betlkrkmaz nazcicek_3 benim annem ile Kayınvalidem geliyor temizliğimi yapıyorlar eğer imkanın varsa yardımcı tutabilirsin kendini çok yorma hamilelikte
Yagmr000 nazcicek_3 bende de kimse olmadığı için ben tek başıma dip köşe temizlik yapıyorum Allah’a kalmış artık 😪
tgba715 nazcicek_3 canım bence yapma o haftalarda plasenta ile ilgili bazı sorunlar olabiliyor plasenta asagıda olabiliyor sonra ilerleyen haftalarda yukarı çıkıyormuş eğer kendini yorarsan lekelenmen olabilir ben bunu yaşadığım için söylüyorum. Kendini hiç yorma 9 ay sabretcez az az yap
Kara96 nazcicek_3 Bende her işimi kendim yapıyorum çalışıyorum anca haftasonu yapabildiğim kadar yapıyorum ben o haftalarda camlarımı bile sildim çok uyardılar yapma diye ama yavaş yavaş yormadan kendimi yaptım düşük riskim falan yoktu olsa tabi ki yapmazdım ama gayet güzel geçiyor hamileliğim şuan 21+5 olduk hala kendim yapıyorum ağır kaldırmadan çok yukarıya uzanmadan yapıyorum annemde çalışıyor benim camlarını ben siliyim dedi kıyamadım oda anca kendine yetiyor zaten şuan ben idare ediyorum çok şükür son zamanlarda iyice ağırlaşınca artık bakıcam duruma göre yapamazsam yardım alırım
Suleasyaa 33 haftalık oldum ilk günden beri hem çalışıp hem ev işlerini kendim yaptım. Ama benim düşük riskim falan yoktu.Bende bebekte sağlıklı idik. Dura dura her gün bir odayı detaylı temizleyecek şekilde yaptım hep.camlari oda oda sildim. Mutfak dolaplarıni falan da aynı şekilde
Cmre12 nazcicek_3 bende hergün temizlik günlük işleri dinlene dinlene yapıyorum çünkü kayınvalidemgil geldimi hep bi bişey bulup sorun cıkarıyor kendinizi yormadan yapın eger riskiniz varsa yardımcı tutun bebeginiz ve siz daha önemlisiniz ayrıca evi toplasakta toplamasakta çevredeki insanlar illa bişey bulup söyler okadar incelemeyin görünen yerleri temizleyin gecin derim
Beyzan nazcicek_3 37 haftalık hamileyim bütün halılarımı eşimle beraber topladım. camlarımi kendim sildim Perdeleri mi kendim taktım şu anda bile evimi süpürdüm sildim oturuyorum burada tek püf nokta aşırı ağır kaldırmamak ve yorulunca oturup dinlenmek. Emin olun çok daha ağır şartlarda çalışan kadınlar var Allah bir şekilde gücünü veriyor.
honeysmom nazcicek_3 Ben de kendim yapmak zorundayım, valla dip köşe yapmıyorum, bir gün ev süpürüp toz alıyorum, bir gün siliyorum, camlara falan hiç dokunmuyorum, doğuma yakın, ya birini çğırcam yardıma mecburen o zaman dip köşe yaparız, cam
Redpepper Fazla yorulmadan yapabilirsiniz ama fazla ayakta kalmayın itip çekmeyin ağır şeyleri. Ben öyle bir gün çok ağır iş yaptım sonra rahim ağzımda kısalık çıktı bilmiyorum tabi olacağı vardır ama hızlandırmış olabilir.