Esrabyr Merhaba arkadaslar, Pembemavi hastanesine gidiyordum çok memnundum ama malesef çok pahalanmış devam edemeyecegim . 2. Dogum sezeryan olacagim memnun kaldığınız doktor ve hastane tavsiyesi verebilir msnz?? Teşekkürler
Semakacan Esrabyr ben aritmiye gidiyorum ne kadar fark var bilmiyorum ama pembe maviden ucuz olduğunu biliyorum doktor olarak Güler Yıldıza gidiyorum memnunum ama Adnan Şahini de öneririm