Kızlar kan uyuşmazlığı var bizde 25.haftamdayim 3 hafta sonra rhogam iğnesi vurulmam gerekiyo, acile gidince mi vuruyolar yoksa kadın doğum doktoru mu vuruyo. Devlet karşılıyor mu benim ayrı ücretiyle mi almam gerekiyor varmı bilen yardımcı olur musunuz yeni yaptıran bu iğneyi falan varmı