33+6 haftalık hamileyim. Benim bebeğim çok hareketli bir bebek değil. Ama yine de hareket ediyor sonuçta. Bugün devlette randevum vardı. Karın çevresi geriden geliyor dedi. Suyun çok değil. %85 kadar suyun var dedi. Karın çevresi ne kadar geriden geliyor hocam sıkıntı mı bu dedim. Takip edicez dedi. Ama duyduğum kadarıyla karın çevresi 32+3 haftalıktı. Saatte 10 hareket etmesi gerekir. 10 hareket sayacaksın dedi. Benim bebeğimin de hareketleri az olduğu için dopplera,nstye,perinatolojiye ordan oraya yolladı beni. Doppler da randevu yok. 12 temmuza randevu veriyor. Doğumuma yani.🤦 Perinatoloji desen yaşadığım yer küçük ilçe olduğundan bu hastane de yok. Hamile halimle koştur koştur bi hal olduk. Benim anlamadığım saatte 10 hareket saymak nedir ya? Bu bebek hiç mi uyumayacak? Üstelik yeri daralıyor. Beni manyak ettiler gerçekten. Oturup saatte 10 hareket mi sayayım ben şimdi deli gibi. Napayım benim kız öyle çok hareketli değil.