Arkadaşlar benim ilk gebeliğin rahim ağzı açılmasından dolayı kaybettim. Şuan 5+5 im inşallah nasip olursa 12. Haftada dikiş atılacak Ama ben şuanda nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım açıkçası tedirginim. Özellikle arabayla bi yere gitmekten çok korkuyorum ne yapmalıyım sizce. Benim durumumda olanlar varsa yazarmisiniz lütfen arabayla bi yere gitmenin yan etkisi olurmu