ElifBzkrt Busrac57 İlaç kullanıyorum kuzum alfamet günde bi tane şimdilik.. normal bu aralar tansiyonum insallah sağ salim alırız kucaklarımıza bebişlerimizi🌸
Busrac57 ElifBzkrt inşallah canım ben şuan 23. Haftadayım daha yeni öğrendim ayrıntılı ultrasonda çıktı kendi doktoruma danışacağım 🙏