DuaElf en merak ettigim konuydu👌🏻 bizim bebiş öğrendiğimizde 6 haftalıktı, düzensiz bir düzenimiz vardi güne kahve sigarayla başlardık, kahvaltı edene kadar saat 2 falan oldurdu öğrenince bunu düzene sokması benim için çok zor oldu. Birde 14. Haftaya kadar kafamı yastıktan kaldıramadım, sabah 06:35 dedim mi kurulu alarm gibi kalkıyordum uyumaya çalışıyordum midem ölüyordu açlıktan uyuyamayınca 10 gibi kalkar birşeyler hazırlardım daha masada yerken kafamı zor tutardım kafamı koyduğum gibi uykuya devam.. Sonra her gün kahvaltı ettim yumurta, peynir, domates, salata öyle normal kahvaltılık bazen simit börek falan.. eve hiç girmeyen meyve sebzeler girdi bebişe faydalı olsun diye avokado, semiz otu falan gibi herşeyden yemeğe özen gösterdim her gün muz, ceviz, süt, kuru kayısı, fındık tüketiyordum.. şu an 21 haftalığız her gün aynı şeyleri yemekten sıkıldım artık biraz düzende kaydı tabi ama yine bebeğe yararlı olcak bi şekilde beslenmeye çalışıyorum