Merhaba, ben de tüp bebek yöntemi ile gebe kaldim hamd olsun suan 32 haftalik gebeyim.Doktorum bana ertesi gün günlük yaşamina geri dönebilirsin dedi fakat ben tedbir amacli ilk iki gün yemek ve lavabo namaz için kalktim. Kalkmişken kan akişi sağlansin diye ev icinde hafif yuruyus yaptim. Sonraki günler dişarda bahçede hafif yuruyusler yapiptim.Öncelikle stres yapma bol bol dua et zikir çek sevdiğin seylerle uğraş kafan dağilsin, bebeğin karnindaymis gibi sev onu umutlu ol , bir yandanda her sonuca hazirlikli ol. Sen elinden geleni yap,Teslimiyetin olsun Rabbim neyi nasib ettiyse onu yaşiycaz diye dusunup kendini rahatlat .. Günlük 1 bardak taze havuç suyu( 1 i geçmesin kanı pıhtilastirma özelliği var) ,hergün bir avuç kabak çekirdeği içi, boool suu iç,kuruyemiş,meyve vs.. Birde hareketlerimi kisitlamadim uyurken herzaman nasil uyuyorsam oyle rahat uyudum ..Beklemesi çok zor ve heyecanlı bir süreç ,test gununuzden once asla evde dayanamayip baktirmayin , yaniltici olabiliyor ,gereksiz yere farkli duygulara kapilmayin ,doktorunuz hangi gun test istediyse o gune kadar sabirla umutla teslimiyetle bekleyin❤️Rabbim hayırlısı ile gönlünüze göre sağlikli salih saliha evlatlar versin inşallah🥰❤️🤲