Kaderyerrr bende günde 2-3 bardak açık çay içiyorum. Millet çok abartıyor annelerimiz internet olmadan önde nasıl doğurmuş bizleri acaba 😄 o zararlı bu zararlı. Annem diyor ki ben sana hamileyken internet mi vardı sosis sucuk herşeyi yiyorduk diyor 😄Tabi ki abartmadan herşeyden yiyip içebiliriz diye düşünüyorum. (kesinlikle tüketmemek gereken şeyler dışındakileri söylüyorum )