Kızlar 36+2 günlük hamileyim bebek hareket ettikçe aşağıda batma oluyor ah vah ediyorum batıştıkça. Kafası aşağıdaydı ondan olabilir mi acaba doktorum izinde gidemiyorum sizde bu tarz Bi sorun var mı? Açılma falan yaparsa bir de parmak ucu açıklığım vardı zaten ama Baska Bi ağrı sızım yok çok şükür