Oykum_06 Kızlar böbreğimde taş var ve deli gibi ağrı yapıyor sancı çekiyorum. Gebelik tansiyonum var. Sizce ne yapmalıyım? 15 kadar çıkan bir tansiyonum var taşım oynadığı zaman ?
Zeyyyn Oykum_06 2 hafta önce düşürdüm taş dayanamadım acile gittim sonrada bol su içtim düştü şükür geçmiş olsun
Asyaayaz1 Gebelikte değil ama öncesinde hem taş hem kum döktüm ikisi bir arada Allah kolaylık versin çok zor 🤦🏻♀️Yoğurt üstündeki su aç karnına içtiğim zaman iyi gelirdi faydasını çok gördüm deneyin isterseniz 🌸
Zeyyyn Oykum_06 hamile olduğumuz için yapılacak pek bir şey yok parol serum taktılar 3 ayı geçirdim için ağrım da geçmemişti buscopan serum taktılar ö gün ağrım geçti bol suu ile düşürdüm ağrıyla benimde çıktı tansiyonum ama çok yüksek değildi benim dayanılmaz bir ağrınınz varsa acile gidin