Cigdem175 Merhaba, İsimli tulum yaptıran anneler,önerdiğiniz instagram sayfaları veya internet sayfaları var mıdır? Sevgiler 🌱
asyahumam Cigdem175 benimki kargoda bekliyorum Zeynocanakistan yaptırdım ama çok yoğun bir ay sonra veriliyor, ama bayağı hoş duruyor resim atayım kızımın tulumunu 😍 https://resimyukle.io/r/sib7RkacgX https://resimyukle.io/r/sNRuYuAJJP
SevdaMutlu Cigdem175 Madrebebek ve asafindukkani bence güzel ve kaliteli bir göz atın bende madre bebekten yaptırdım
Duygus97 asyahumam ben de 1 ay zamanım yok diye sadece tulum siparişi verdim dantelli olandan. İnşallah güzel gelir ama genel olarak memnuniyeti yüksek Bi sayfa. Sağlıkla gitsinler inşallah
Cnn1234 Madrebebekten yaptırdım ben de. 4 gün önce sipariş ettim. Şuan hazır kargoya verecekler. https://resimyukle.io/r/GbqVKTaWGt
Huzurmelegim_28 Cigdem175 https://instagram.com/madrebebek?utm_medium=copy_link ben burdan yaptırcam siparişini vericem bu akşam internet sayfasında fiyatlarıda var 140 145 den başlıyor değişiyor modele göree bi bakın banada burda biri önerdi
2sy Cigdem175 beyzaceyiz diye bir instagram sayfasindan yaptirdim. Ablam da oradan yaptirmisti cok titiz ve ilgili bir bayan. Henuz siparisim gelmedi beklemedeyim :)
Sakinem212 Cigdem175 benim ablamın arkadaşı yapıyor taç bandana tulum duygunun tasarım odası intagramada var güvenilir prenses geliyor kartları falanda vardı çok güzeldi tavsiye ederim taşlı yapıyor nakışlı değilde ama çiçekleri falan sökebiliyorsum yıkarken kızımda kullandım kaldırdım ikinci bebiş kız olursa ona gşydircm
Portakalgeliyor Cigdem175 Zeynocanakıs şuan 1 hafta sipriş almıyor doluymuş takip ediyorum hala çok temiz çalışıyor :) yine yaptırcam nasipse
Huzurmelegim_28 Cigdm https://imgyukle.com/i/rvm0p Kumaşı çok güzel kargo ücretiyle 170 tl internet sitesinden verdim sipariş orda fiyatları var