23 haftalık hamileyim geceden beri sancı çekiyorum ama önce mide krampları sonra şiddeti belime vuruyor , gece geçti sabah yine başlayıp durdu ve bi gidip bi geliyor gelince nefesim gidiyor erken doğum olabilr mi şimdi hatsaneye giriyorum yaşayan varmı? Ve bu kadar şiddetli yalancı doğum sancısı olamaz ikinci gebeliğim