Sultan2499 Merhabalar kızlar bende bise sormak istiyorum Dün muayenem vardı 32 haftalıgiz çok şükür bir sıkıntımız yok sadece bebek makat gelis duruyo yani sezeryan dedi doktor sizce döner mi bebiş şimdiden teşekkür ederim🤗
Dlctk Sultan2499 döner canım Allahın izniyle. Benimde 32 haftalıkken makat gelişti, doktor her gün yürüyüş yapmamı söyledi. Her gün yürüyüş yaptım 36 haftaya kadar ve bebeğim dönmüştü. 39+2 oldum pozisyon aynı. Bol yürüyüş yap, suç içmeyi ihmal etme canım
SerapTadelenTtnc Sultan2499 35.haftaya kadar dönebilir Canım benim de ilk gebelikte makat gelişiydi 39 a kadar bekledik dönmedi sezeryan oldum ikinci bebeğim de ters zaten sezeryan olacağım için çok dert etmedim umarım döner dönmezse de sıkıntı etme sezeryan Doğum da kötü değil korkma
Meryemaskerden Sultan2499 ozelemi gidiosunuz hemen sezeryan demis benmde 28den 32ye kadar 33e kadar hatta hep makat gelisti ama.doktorum korkutmk.yerine 36ya kadar döner dedi ve 33de döndü halada aynı çok şükür 36yız devlete gidiorum buarada
Aybikee Benim bir arkadasıma da öyle demişti gamile yogasına gidiyordu, yoga hocadı bir hareket göstermiş 1 hafta o hareketi yaptı bebek doğru pozisyona gelmiş, normal doğum yaptı, belki bir yoga hocasından yardım alabilirsiniz veya pilates hocasından?
Sultan2499 Meryemaskerden yok cnm özel hastaneye gidiyorm doktor öyle dedi direk ben sorunca evet döner dedi sadece
Charlotte 28. Haftadan beri ters makat geliş, her kontrolde aynı pozisyonundaydı, doktorum 37 ye kadar dönmezse dönmez bir daha dedi, bugün 37. Haftamda gittik yine dönmemiş zorunlu sezeryan riske atamam senin sancının gelmesini dedi haftaya kızıma kavuşuyorummm☺️