Pelinbebek Merhabalar . Önceden de yazmıştım covidliyim ve 6 haftalık gebeyim diye . Ateşim 38 e çıkıyor acaba bebeğe bir zararı dokunur mu . Çevrenizde ateşli geçiren oldu mu .
Uza Pelinbebek ben 16. Haftada yakalandım sadece ilk gün ateşim 38 oldu 4 saat arayla parol alarak düşürdüm çok şükür sonraki günler belirtisiz atlattım. Doktorum bi zararı olmamıştır dedi
Meless Pelinbebek ateşiniz 38den yüksekse zarar verebilir. Zaten hastalıktan çok ateş önemli gebelikte. Parol alın ateşinizi düşürün. Çok geçmiş olsun rabbim şifanızı versin inşallah
Pelinbebek Uza ya inşallah benim bebeğimede zararı olmaz . Benimde dün gece çok çıktı düşüremedim parolla bile . Çok korktum