39.haftama girdim bugün ama ağrılarım dışında tık yok. Eğilip kalkamıyorum, yürümek eziyet,uykular haram, iştah sıfır. Artık gel kızım neolur ya😓 hergün düzenli yürüyüş ve squat yapıyorum. Sürekli duş alıyorum. 35den beri perine masajı yapıyorum. Hergün hurma ve ananas da yiyorum. Doktorum başının yerleştiğini de söyledi. Ama gelen giden yok kızlar vallahi moralim çok bozuk. Daha ne kadar acı çekicem bilmiyorum😔 sizler de nasıl durumlar?