2bebisannesiiii benim de böyle maalesef. 12 haftadayım hala ne yesem kusuyorum. Kokulardan uzak dur. Mümkünse sen yemek yapmamaya çalış. Buzdolabının kapağını açınca bile kusmuşluğum var. Birde sıvı çok tükettiğim günler daha fazla bulantımın olduğunu daha çok kustuğumu fark ettim. Bugünlerde biraz karı ağırlıklı beslen. Naneli sakız çiğne. Kraker, leblebi biraz bastırıyor ama çok da etki etmedi bende. Uyumak iyi geliyor. İlaçlardan hiçbiri işe yaramadı. 4 kilo verdim.