Sina benim iki defa oldu, ilkinde 6+2ydim ikizlere hamileydim, yoğun kanama sonucu birini kaybettim, kanama durdu ama içindeki kanama alanı 11 haftaya kadar devam etti kahve leke geldi benden, geçti derken bi kaç gün sonra yine kanamam oldu hastanede yattım serum yedim 4 paket, geçti, kahve leke falan gelmedi.. Bende üç aydır pruloton iğne vuruluyorum haftada bir, progestan sabah akşam kullanıyorum. 4.5 aylık olduk doktorum iğneyi bıraktırmıyo.. Sıkıntılı geçti ilk üç ay. İnşallah sizinde geçer..