Merhabalar ikinci gebeliğim
ilkini sezeryan olmak durumunda kalmıştım şimdi de büyük ihtimalle sezeryan olacağım
2 kez ya da daha fazla sezeryan olan annelerden bilgi almak istiyorum ilkine göre daha mı kolay daha mı zor oldu toparlanma ve ayaklanma ,kısacası nasıl bir süreç atlattınız