Asknn Merhaba anneler, doğum iznine çıkarken iş yerinden istifa edip çıksam yada onlar beni işten çıkarsa yinede rapor ücretimi alabilir miyim?
Elisammmbade Asknn doğumdan önce 90 gün priminiz varsa 32. Haftada rapor alıp öyle işten çıkarsanız alırsınız