Dilangunes Hanımlar hamileliğimin başından beri bu çocukta bir anormallik var sinir krizi geçiricem artık. Oynamıyor bir yere toplanıyor dayıyor kendini bu kadar oynamıyor. 34 haftalık oldum şaka gibi ya ağlıyorum sinirden. 4 gün önce hastaneye gittim şimdide gidesim geliyor bıktım artık. 4 gün önce gittiğimde nst bağladılar sonra bişey demediler ultrasona geçtim baktı doktor ölçüm filan yaptı sonra beni doppler ultrasona yolladı ve bişeyler yememi 15 dk yürüyüp tekrar gelmemi nst bağlayacaklarını söyledi. Dopplere gittim bişeyler yedim döndüm nst bağladılar bebeğe giden kan akımı iyi filan dedi bebek hareketi sert yada hafif olması bir anlam ifade etmiyor dedi. Hareketsizliği için polikinliğe gelebilirsin dedi yolladı çıldırıcam artık. 3 lü taramamı yaptırdım ayrıntılıya 20. Haftamda gittim bugüne kadarda sayısız kere muaneye gittim hiç bir doktor bebekle ilgili anormal birşeyde demedi ne yapıcam bilmiyorum bana lütfen birşeyler söyleyin…
yarenyucel Dilangunes bu kadar stres yapma lütfen onu da strese sokuyorsun şuan bazı bebekler anne karnında tembel oluyorlarmış benim eltim mesela doğru düzgün hiç hareket hissetmiyormuş iki hamileliğinde de arada sertleşiyormuş karnı oraya parmaklarıyla dokununca belki tepki verirlermiş kızları şimdi çok sağlıklı ikisi de
Akbulutsevda Dilangunes sakin ol kuzum. Anormal birsy olaa zaten ortaya çıkar. Stres yapma sen stres yaptıkça oda hissediyordur. Tatli birsyler yiyip uzan bir saat kadar rahatlamaya çalış belki de çok hareketli değildir bebeğin ☺️
aysel_gunes Dilangunes bende 34 +2 deyim hareketi hic yok denilecek kadar 🤦 sadece gunde 1 veya 2 defa hickirik gibi karnimda ayni ritimde olan bi atım var o kadar hic tekme flan yok
birkedilianne Dilangunes Bu kadar stres yapmanızı gerektirecek ne var ki? Zaten yolunda gitmeyen bir şey ola doktorlar söylerdi. Demekki sakin bir bebek. Sinir krizi geçirecek kadar sinirlenmeniz vs bebeğe zarar. Belki de o yüzden toplanıyor bir yerde çocuk.
HasibeBurhan12 Canım benim bebeğimde çok hareketsiz bir bebek sürekli uyuyor kalp atışları nst de sürekli 120 lerde bi heyecanlanıp 160ı gördüğü çok zor oluyor 😂 hatta en son ki nst de 3 kere girdim çıktım aynı çikolata yedim vişne suyu içtim ama bana mısın demiyor başından beri böyle babası da böyleymiş anne karnındayken uysal bir bebek bekliyorum ama gerçekten zor sürekli hareket takip etmek karın sallaması daha 5 dakika önce karnımı salladım konuştum hareket etsin diye hıçkırmasa var mı yok mu belli değil ama doktorum bir sorun olmadığını her bebeğin farklı bir yapıda olduğunu söyledi bemimde umudum doğduktan sonra da böyle uslu olması yönünde doğduktan sonra uyumayıp yaramaz olursa poposunu ısırcam ahtım var çok korkuttuğu zamanlar oluyor 😅
Mom726272 Dilangunes sıkıntı etme bu kadar sağlığında Bi sorun yoksa belki çok uslu Bi bebek olacak ondan böyledir kasılman olur bebek karnında Bi yere toplanıp sertleşiyosa
Aysobaciniz Dilangunes canım sakin ol sen böyle sinirlendikçe gerildikçe o düzelmez ki. bak ben iki hafta önce düştüm bahçede o kadar korktum ki bir hafta belki karnım sertti doktora gittim bebek sol tarafta toplamıştı kendini hafta geriliği çıktı o derece kendini topladı hareket sıfır bir hafta yatacaksın dedi ben yattım hergğn ılık duşumu aldım aklıma başka şeyler getirdim kafamı dağıttım bi hafta sonra kontrol için gittim bebeğim kendini düzeltmişti ağrılarımda azaldı bebekde düzeldi. toparladığı zman kan akışına damarlarına baktı o zman sıkıntı yoktu çok şükür doktor dediki kan akışı iyi olması bizim için önemli olan şey dedi. bazı bebekler toparlayaniliyormuş kendini böyle endişe etme bak sorun yoksa toparlasın ama sen sinirlenip gerildikçe oda düzelmez söylim sana
Minigimm0611 Dilangunes Bence bukadar stres yapma bak doktorlarda bişey olmadığını söylemiş çok sükür az kaldı zaten. bizde 34teyiz hareketli olunca ondan sikayet ediyor insan emin ol ben mesela. Geceleri uyuyamıyorum uyutmuyor 4-5ten aşağı yatamıyorum o durumda sabah işe geliyorum bide. gün içinde desen durmaz sürekli ağrıtıyor acıtıyor yani böylede düşün cidden ikisinin ortası yok.
Eski9 Dilangunes neden bu kadar sinirleniyorsun çocuk uyumayı seviyor demekki Allah’a şükür kalbi atıyor arada üç beş vuruyorsa sorun yok benim ilk kızımda karnimda çok tembeldi hep uyurdu
Mucizem1995 Dilangunes canim orda kötü birsey yok her bebek kendine ozeldir her hamilelik gibi. Bazi bebekler fazla haraketli olabilir bazilari ise daha sakin olurlar.Bazilari fazla sesten işiktan hoslanmaz yuzlerini eliyle kapatir anne karninda bile.Bunlar doğal şeyler onemli olan sağlikli eli ayaği duzgun bir bebek olmasi. Bebeğiniz anne karnini seviyor rahat. Rahatsiz olmaktan hiç hoşlanmiyor. Eğer bi daha muayeneye gidersen vişne suyu iç. Cikolata ye. Bakarsin haraketlenir coğu zaman boyle oluyor
nergiz__ Dilangunes Sık sık okşayın karnınızı konuşun güzel bi tonla hissediyorlar ben ne zaman okşasam orada kıpırdanıp sertleştiriyo kendini oyun çocuğu oldu iyice siz de onunla daha çok ilgilenin bıktım demeyin kıyamam minicik kuzu daha napsın
Fatma_d Dilangunes benim bebeğim de çok hareketliydi, rutin gibiydi hatta. 3 gün önce birine anlattım. Duymuş da bozulmuş gibi nazlı nazlı hareket ediyor şu an. Gerçekten insanın sinirleri bozuluyor. normalse çok dert etmeyin, elinizden geleni yapmışsınız.
milena11 Dilangunes sakinleş öncelikle bebeğe en çok sıkıntı verecek şey senin stresin. Her bebek çok hareketli olacqk diye birşey yok. Senin bebişin tembelliği seviyor demek ki canını sıkma doktorlar bir sıkıntı bir problem görmediyse korkacak birşey yok demek ki Bol bol dinlen
Aslimuuuu Dilangunes hiç dert etmeyin belli ki doğunca da sakin bi bebiş olacak :) kayıpları olan bi arkdşm sizn gbydi karnına vuruyomş oynasın diye! Çocuk sapasağlam doğdu ve hala çok sakin bi piremses :) stres olmayın
Mavi34 Dilangunes bu kadar stres olma çok şükür hersey yolundaymis. Bir komşumda 9 ayda 2 kez hissettim sadece hareketini demişti önemli olan iyi olması bebeğinin