FERBU bu sadece burası için değil ki çevremiz içinde geçerli açıkçası, gebelik döneminde insan aranmak anlaşılmak istiyor anılmak hatırlanmak istiyor arıyorlar diyelim eee bebeğin kilosu nasıl boyu, ee kaç kilo aldın şöyle böyle soruyorlar gıcık oluyorum yaa, tek cevabım gelişimi iyi diyorum, bir de gebelik sürecinde aramayanlar var doğum olduktan sonra, eee normal mi. Oldun sezaryen mi, emiyor mu, bu çocuk aç, şöyle böyle destur yaa bir dur sen kimsin de bana bunları sorabiliyorsun, insanlar malzeme çıksın diye dört gözle bekliyor gerçekten anneyi düşünen yok, valla bu konularda doluyum belli oluyordur yazdıklarımdan 😃😂