Alaaa Kızlar yenidoğan bebeklerinizin vücudunu ne ile yıkıyorsunuz sabun yada sampuanıyla mı ben incia marka almıştım onla yıkatabilirmiyim acaba
Ebreva Alaaa ne aldıysan onunla yıka tabıkı ben ilk kızımda nivea kullanmıştım kısmetse bu bebeğimede babyme köpük şampuan aldım
Gull_94 Alaaa penaten kullanıyorum ben kızım 5 yasına gırecek nerdeyse hep kullandım sımdı oglumada kullanıyorm butun bakım urunlerımız penatenın memnunum