Ne yaparsan yap çatlıyorsun çatlayacağın varsa. 8. Aya kadar bişeyim yoktu 8. Ayda birden her yerim çatlamaya başladı. Doğumdan çıktığımda bütün karnım çatlak çatlaktı resmen yapacak bişey yok 🤷🏻♀️Doğumdan sonra bebeğim hastalandı ne çatlak ne başka bişey gördü gözüm yeterki sağlık olsun çatlak markalar boşmuş. Bende kafama takardım doğumdan önce ama sağlık daha önemliymiş