Sema-1995 Dün doktora gittim bebeğin suyu çok dedi bebeğe zararı yok ama yine korkuyorum Doğumda sııkıntı olur mu?
Sermec27 Sema-1995 benim de 22 de detaylı ultrasonda su fazlalıgı cıktı bende seker cıktı 22 den beri diyet yapıyorum 38 haftalık hamıleyım şu an hafif fazlalık var ama kontrol altına alındı
DuruMom Sema-1995 banada detaylı ultrasonda suyun biraz fazla dedi şeker yükleme testi yaptırdım çok şükür şeker çıkmadı ama hamur işlerinden uzak durdum, sabahları hep tam buğday ekmeği yiyorum o şekilde normale döndü
Ayss1234 Sema-1995 banada suyun biraz fazla dedi pilav makarna tatlı hamur işinden uzak dur dedi ilerleyen zamanlarda normale döndü
Sema-1995 Sermec27 artık doktora gitmeye korkuyorum valla hayırlısıyla gelse iki hafta sonra gel dedi ama gitmem artık Sermec27
Sema-1995 Sermec27 davn sendromlu oluyor onda birinde korktum ikili üçlü taramaları da yaptırmadığım için içime şüphe düştü
Sermec27 Sema-1995 onun başka belirtileri de var ama benim detaylı ultrason hepsi temiz cıktı sekerim oldugu için suyum fazlaymış
Sema-1995 Sermec27 Sudan dolayı dedi artık gitmem iki ay kalmış zaten son iki ayı stresle geçirmek istemiyorum
Sermec27 Sema-1995 bence kontrol altında olmalısınız ben dikkat ettim diyet yaptım suyum normale döndü