BetulCoskuner cok sukur buraya dogum hikayemi yazmak banada nasip oldu aksam pembe akintim var diye yazmistim sabah hastaneye muayne icin geldim 4 5 cm aciklik var dedi doktor saat 13.00 kadar normaldi hersey hemsire suyumu patlattiginda kanli su bosaldi ve birden sezeryana aldilar genel anastezi ile bayilti doktor uyandigimda bebisim dogmustu cok sukur ikimizde iyiz allah sizleride hayirli ve zamaninda kurtarsin insallah ikinci kez bu duyguyu yasamak cok guzel allah olmayan herkese nasip etsin uzun oldu biraz hakkinizi helal edin
Liladrian BetulCoskuner Hayırlı uğurlu olsun, Allah evladınıza sağlık ve uzun ömür versin. 4-5 cm açıklık varken neden sezaryene alındınız acaba? Kanlı su boşaldığı için mi?