nazliiayaz
Gece 4 te sancim basladi sabahi hastaneye gittim sancim nstte cikti ama acilmamm yok dogum kanalinada girmemis dendi. Eve geldim sancilarim belli araliklarla ogleden sonra 4 5 e kadar devam etti suan hala geliyo bazen sanci ama onceki gibi degil . Kalca ve bacaklarimda agri var .anlayamiyorum yalanci sancimi bu cektigim🤔 buarada 39+1 im