Arkadaşlar dün doktora gittim pazartesi çıkan beta sonucum 5,46 idi dün ise 24,78 di ama kanı verip eve geldiğimde adet gibi oldum tam pedim dolmuyor ama kırmızılı pembeli kanamam var doktor sonucu görünce gözün aydın dedi bende adet oldugumu söyledim olabiliyor bazılarında dedi yarın bidaha gidip kan vericem sağlıklı yükseliyormu diye ama benim pek ümidim yok tamda sökülemiyorum adet olsam bile çok karmakarışık bi durumdayım ya