Siyahizade Merhaba güzel anneler 🤩💙 2. Trimesterdayım ezgersizlere başlamak istiyorum. Önerebileceğiniz bir spor programı var mı?
Yasemin_35 Siyahizade Ben de 16.haftamı dolduracağım. Kuyruk sokumu ağrım, bel ağrım yordu. İkiz gebeyim. Egzersiz yapabilirsin dedi doktorum. Özellikle önerilen biri varsa youtube ta ben de dinlemedeyim 🌸
metehaninannesiii Siyahizade en iyi egzersiz yuruyustur canim hem doğuma kolaylaştırır hemde normal dogum istersen ona com yardımcı oluyor hemde temiz hava mis gibi
Biranne2meyve Siyahizade ben her akşam yatmadan önce kızımı da alıyorum yürüyüş yapıyorum tempolu çok iyi geliyor 20 haftalık oldum 2 ile 3 kilo arasında oynuyorum şuan
pilates_egitmeni_anneadayi Siyahizade online Hamile pilatesi yapmak isterseniz instagramdan Selin.Erdoğdu.Tatar sayfasını inceleyip benimle iletişime geçebilirsiniz .
Siyahizade Yasemin_35 Allah yardımcın olsun canım bende çok yemememe rağmen çok hızlı kilo alıyorum 🥺 spor yapmak vücuda çok İyi geliyor doğuma hazırlık yapmak gerekiyor şimdiden sanırım 🥰
Yasemin_35 Siyahizade Amacım çok basit egzersizler yapıp bel ağrımı hafifletmek. Umarım bir öneri gelir