Selam kızlar dün akşamdan beri belimin sağ tarafı çok ağrıyor sıcak su torbası koysam bir zararı olur mu? 33. haftadayım bebiş de iyice büyüdü sanırım nefes alırken artık bayağı zorlanıyorum bir de ben de belfıtığı var korkuyorum ne yapsam iyi gelir sizce?