Merhaba sevgili anneler 😊 ben uzun zaman lazer yaptırdım ve genital bölgemde şu an nemli kısımlar hariç kıl yok ama nemli kısımlarıda hep jilet alırdım ama artık yetişemiyorum 31 haftalık oldum. Ayrıca göbek bölgem çok tuylendi hamilelikle beraber. Acaba ağdaya gitsem lazer için verdiğim emekler boşa gider mi ? Yani lazerden öncesine döner miyim ki ? Başına gelen var mı ?