MelekAlyaM Kızlar merhaba hangi folik asiti kullanıyorsunuz. Ben pkoyum doktorum inofolic kombi verdi bana
honeyland Tusemefe8134 merhaba yanlışım varsa düzeltin lütfen decavit folik asit içeriyor ama genel de vitamın değil mi ?
Selly 1prens1prensesannesi_ kahvaltıdan 1_2 saat sonra içiyorum herhangi bir rahatsızlık vermedi bana , ne kusma ne bulantı. Şuan 29 haftada hala devam ediyorum ☺️ eczanelerde pahalı ama Trendyol dan ikili alınca 15₺ daha ucuza geliyor neredeyse
Gulada En iyisi Regenesis max. Ben bunu kullanıyorum piyasadaki en iyi vitamin ilacı içinde günlük almanız gereken folik asit var.