yusufalpmom canım fakültede özel muayeneye gidiliyorsa ücretli detaylı haftalarında normal kontrole gidersin sana detaylı için gün verirler ben ilk gebeliğimde de fakülteye yaptırdım ücret ödemedim geçen hafta gittim iki test yaptırdım daha detaylı zamanım gelmedi ama bir akrabam yaptırdı normal muayenede sana randevu verirlerse ücretsiz ama tabi biraz korkutuyorlar herşeyi önlem amaçlı mesuliyet almamak için şu olabilir bu olabilir riskleri kabul ediyormusun gibi söylüyorlar bende hümaya gidiyordum testlerimi fakültede yaptırıyorum ikili testinde herhangi bir sıkıntı yoksa fakültenin söylediklerini çokta şey yapma dediğim gibi sadece mesuliyet almamak adına bütün riskleri sayıyor gidersen eğer.