humasultan3443 folik asit dışındaki takviyeleri 16-20. haftalarda yazıyorlar zaten sonrasında düzenli kullanıyoruz 💗 benim vitamin değerlerim gebelik öncesinde yüksek olmasına ve gebelik boyunca düzenli kullanmama rağmen bu hafta (37+5 olduk) yapılan kan testlerinde sınırda çıktı. Bir de kullanmasam perişan olurdum sanırım o yüzden vitaminleri doktorunuz uygun haftanız gelince yazdığında yok saymayın bence. Kansızlıktan doğum zorlanması yaşayan anneler oluyor, kan takviyesi almak zorunda kalıyorlar önemli bir şey yani 🍀 keyifli bir gebelik olur umarım