Arkadaşımla aynı doktora gidiyoruz bizde ona 12 haftalıkken göstermiyor demiş söylememiş banada 12 haftalıkken cinsiyeti için bi tahminim var ama değişebilir dedi, bende söyleyin hocam dediğimde bak bacak arası boş demişti. Hatta ultrason kağıdı bile verdi. Ufak tefek sıkıntılı gebelik geçirdiğim için 14 haftalıkken yine gittim o zamanda yine bacak arası boş kız diyorum ama 16′yı bekleyelim dedi, 16 haftalıkken gittiğimde kız demiştim dimi dedi evet dedim bende evet kız bacak arası boş ok işaretiyle gösterip burada pipi yok. Kız o yüzden diyorum dedi. Değişir mi bundan sonra bilmem 🙈🤷🏻♀️😂