AlEs merhabalar, ben gebeligimi ilk ogrendigimde Melike Geyik Bayman hanima randevu almistim. Doktor hanimin genel olarak ilgisi guzeldi. Fakat kan sonuclarimda hatali calisma yapildi ve toksoplazma pozitif cikti. Bir korkuyla diger hastanelerde ayni testi yaptirdim ve hepsi negatif geldi cok sukur. Su an ozelde Ahmet Basaran hocama takipliyim. Korktugumdan Melike hocama devam edemedim fakat iyi bir doktor idi. Bir de Nur Gozde Kulhan hanimin randevulari zor bulunuyor onu da begeniyorlar.