Zeyna27 Kızlar klomen kullandım bu ay bitti kontrole gittim iğne verdi ve dün akşam yaptım gerek var mı ovülasyon ile takipe öncesinde takip etmiyordum iğne yumurtayı çatlatacağı için nasıl anlarım Kİ yapsam da yardımcı olur musunuz
Melisdem Zeyna27 doktor yumurtaların büyümüş dediyse gerek yok iğne vurunduğun saatten belli bir saat sonra çatlıyor zaten gerek yok hiç takibe doktorun zaten ilişki önermiştir günleri demiştir sana
Zeysezer Zeyna27 iğne olduğun için sürekli yumurtlama gösterecek kafan daha çok karışır hiç girme test işine doktor ne dediyse onu yap canım
afrasil Zeyna27 mutlaka muayeneye gitmeni tavsiye ederim igneden sonra testte anlaşılmıyor zaten ignede hcg var , hcg ovulasyon testini etkilediğine göre doğruluk payı yok . Çatlamama ihtimali de oluyor bu yüzden git çatlamış mı diye baktır.
afrasil Melisdem bence var benimki çatlamamıştı mesela , biraz önce bir post gördüm 2 kere igneye ragmen çatlamamış bayanın . Ama ovulasyon testi ile degol tabi muayeneye gitmesi gerekiyo
Melisdem Zeyna27 günde 1 avuç tuzsuz kabak çekirdeği ve 1 yuvarlak dilim ananas ye ben 1 ay öncesinde başladım belkide banada o fayda etti çok yararını gördüm, ilişkiden sonrada 20 dk felan kalkma, 10-15 dk ayaklarını dik sonra 10 dk felanda uzan normal
afrasil Zeyna27 zaten çağırmıyolar benim doktorumda gelmene gerek yok dedi ben gittim siz gelmeyin dediniz ama benim icim rahat etmedi bide hissediyorum sanki çatlamadı dedim çatlamamıştı