esra572 ben 17 haftalıkken başladı karın ağrım bir ay boyunca çok sık karın ağrısı çektim iki farklı doktora gittim bi sorun bulamadılar kendiliğinden geçti ama benim kum dökme olayım da vardı siz ne olur ne olmaz enfeksiyon için idrar tahlili yaptırın bence