Kızlar merhaba doğumuma 36 gün var hatta yalancı sancılarım da oluyor ara ara bilmiyorum erken de gelir mi gelmez mi doğumum bayrama denk geliyor ve doktorum memleketine gidecekmiş canım o kadar sıkkın Kİ bu zamana kadar onunla devam ettim memnunum da ne yapacağımı hiç bilmiyorum sizce doktoru değiştirmeli miyim tekrar bi doktora alışır mıyım onu da bilmiyorum doğumum da olmayacak büyük ihtimal ☹️☹️