Birmutluanne2 Haftadayım bir kaç haftadır farkettiğim değişik bi hareket var karnımın sağ tarafında kalp atışı hızında bi atma oluyor 20 kez falan olup duruyor bu neden olur normal mi ?
Kediannesi123 Birmutluanne2 bebeğin hıçkırığı canım o kötü bir şey değil aksine akciğer gelişimine faydası oluyor
Birmutluanne2 Sedaa54 Minecnbs Ysmmmnn Kediannesi123 çok teşekkür ederim arkadaşlar hızlı gibi olduğu için tedirgin olmuştum biz o kadar hızlı hıçkırmıyoruz çünkü 🙏😄
Akbulutsevda Birmutluanne2 buna neden o kadar güldüm ya allah iyiliğinizi versin.😀biz o kadar hızlı hickirmiyoruz😂😂😅