rabialann amin ins canm Ankara lokman hekim hastanesi..
Benim dogumum çok zor oldu her aşama 14 saat suni sancı aldm..doğum anında vakumla müdahale edildi ..kanama çok olduğu için komple uyutulup içerde baya işlem yapıldı dikiş canm. Şuan kötüyüm kalkıp oturamiyorm😔