Tunartural doktor gününde değildi galiba cımbızla zor aldım ağzından lafı sinir oldum soracağım soruları da unuttum maalesef sadece kilosu 1.750 bebeğimin maşallah durumu gayet iyi ama son dönemle alakalı birşey konuşamadık zaten çoğu şeyi hep kendi çabamla öğrendim bu güne kadar istediğim gibi bi doktor bulamadım sanki zorla oturtuyoruz biz o koltuğa bazılarını 😤